Saturday 22 September 2012

KAWEN PUNYE KERJE (Part 2)

Haallluuu!! Urmm, lame jugak tak update blog ni..Nak update tapi kekangan masa membuatkanku kurang ada masa nak menaip dan mengadap blog ni...huhu...Okey, jom kita sambung semula antara persiapan yang telah di buat olehku. Masa juga semakin hari semakin hampir untuk aku dan dia...Let's check it dauuuttt....


Ketika di pameran kerja kawen, di PWTC..
Gambar yang di ambil sebelum aku bertunang lagi...
Kad kawen pon in progress tunggu siap tak lama lagi..and then tunggu la kawan2 bagi alamat untuk di poskan..



Cantek2 baju yang di pamerkan di sini...
huuuu..mmg geram3x....So, baju untuk majlis aku pon ada la antaranya di ambil dari ilham pameran kerja kawen ni..tak rugi pergi tau...buat inspirasi..


Ni lagiii....Semuanya cantik belake…



Antara decoration untuk hantaran di Nilai, Negeri 9...
Tengah dok pikir jugak sape la pulak nak mintak tolong buatkan gubahan hantaran aku ni nanti..tak ada masa da nak buat sendiri macam masa bertunang dulu..




Ni gubahan2 hantaran di Nilai dan bakul2 untuk hantaran di Temerloh..





So, sekarang aku dah cari sikit2 goodie bag dan juga bunga pahar di Temerloh, Pahang






Ini gambar yang diambil masa survey2 baju pegantin dekat Plaza Alam Sentral, Shah Alam dan juga gubahan hantaran di Semua House




Pergi shopping dekat SOGO, KL..Dalam bulan puasa, orang ramai dalam mood nak rayer, 
Tapi aku, dalam mood nak kawen..heheheh...Cari perfume, wallet+belt, beg, macam2 lagi dan macam2 adaa...




In Sogo..
Time ni orang dok sebok shopping raye, tapi aku dok sebok shopping barang2 untuk hantaran..Now, da dapat barang2 untuk hantaranku nanti..



Tadaaa...banyak tempat yang aku pergi, survey, cari barang macam2...memang sebok...tiap minggu tak duduk, tak lekat dekat rumah...buat persiapan ni semua, balik kampung lagi, bole di katakan tiap minggu laa...Penting untuk kita bandingkan harga tau dan juga pilih yang terbaik untuk hari bahagia kita nanti...Walaupon letih, tapi seronok...hehe...akhirnya banyak jugalah yang dah di settlekan...nak tau yang lain, tunggu lagi part yang seterusnya k....



No comments:

Post a Comment