Wednesday 13 June 2012

Siapa Sangka


Sambungan dari contengan diariku yg terdahulu…(Read from the bottom entry to the top entry k..hehe..)

Habes jer degree di UiTM, aku mendapat tawaran sbg guru ganti..(sementara nak tggu permenant job..kot..) mgjr di skolh mngh pada hjg thn 2010, dan di skolh rndh pd thn 2011…(Wahh..x sangka I jd teacher youu..heheh)..Then, ade juga la kwn2 lame yg sblm ni x pnh2 tgur mula kmbli b’tgur sapa di dlm lmn muka buku..ade juga la yg ehemm2x….(nak ngorat kot..haha..terperasan plk..) tp aku bkn s’org yg suke dan kurg gmr melayan secara di alam maya nih..heheh…



Di hjg thn 2011.. pada hari Malaysia iaitu 16/9/2011, time org sbok dlm mood rayer..tbe2 ade la seorang Hamba Allah ni chat dan x pernah2 lgsung bertegur sapa selama ni dgn aku…tp juz add jd frenz jer dlm lmn muka buku…dan ayat pertama yg aku masih ingt sampai skrg dan smpai bila2 ialah..” Salam, aok cikgu mn?” haha…start dari situ la aku pon terlayan chat dgnnya shgga bole dikatakan tiap2 harila..ntah laa..x tau knp?? Sbb slma ni aku jrg nak lyn pnjg2 chat dgn lki @ org yg kurg di kenali nih…tapi di sbbkn DIA adalah seorang kenalan lama yang pernah 1 sekolah dan pernah 1 kelas lg ketika di skolh mngh, aku pon juz lyn sbg knln lame n tye psl hal zmn dulu2….SAPE SANGKA….dlm2 lyn2 chat tu die dgn seriusnyer menanya samaada aku ni ade yg punya ke blm…haha..so ayt aku mcm bese la dr duluu..”Nak kate ade mcm xde, nak kate xde mcm ade..” haha…Nantikan sambungannya lagi....Di dalam Kisah, Antara Aku dan Dia...

No comments:

Post a Comment